duminică, 2 septembrie 2012

“Mersul vremii este dupa purtarea oamenilor”

Îmi amintesc ca am mers la Parintele Arsenie Boca si pentru a ne ruga sa faca rugaciuni pentru ploaie, dar nu am apucat sa-i spunem. Parintele a stiut însa si iesind în fata Sfântul Altar ne-a spus: “Mai, eu stiu ca voi ati venit cu gând sa va fac rugaciuni pentru ploaie si am deschis cartea sa fac rugaciuni, dar o mâna nevazuta mi-a închis cartea, si am auzit o voce care mi-a spus: «Nu te ruga de Mine sa le dau ploaie, Eu stiu ce sa le dau. Roaga-te de ei sa faca voia Mea»“. Ne-a mai zis ca “mersul vremii este dupa purtarea oamenilor”. (Maria Streza, 86 ani, Voila)

“Marturii din Tara Fagarasului despre parintele Arsenie Boca”, editura Agaton, 2004

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu