marți, 16 octombrie 2012

Arsenie Papacioc: "Daca nu poti sa-ti iubesti vrajmasii, macar sa nu-i urasti"

"A iubi vrajmasii e o porunca, nu un sfat! Eu, care stau de vorba cu multa lume, am simtit ca-mi spun - parinte, pana aici! Fac orice, 1.000 de metanii pe zi, dar sa nu-mi spui sa-mi iubesc dusmanii. Vedeti ghearele dracesti care stapanesc pe fiecare? Daca nu poti sa-ti iubesti vrajmasii, macar sa nu-i urasti, si nu mai esti in balta, ci pe treapta. Sa facem putina cantareala negustoreasca... Focul iadului e o realitate, nu o sperietoare adusa de duhovnici sau parinti in educatia religioasa. Iadul e o mare realitate! Si daca nu ierti, mergi in focul de veci. 

Focul de acolo e de mii de ori mai tare decat focul de aici, si-i fara lumina. Nu te vezi cu cineva! Si nu stai acolo un timp, ci o vesnicie! Dati-va seama, ingrozitor! Pentru ca nu numai suferinta fizica te macina, ci si faptul ca esti rupt de iubirea lui Dumnezeu pe vesnicie. Te ingrozeste vesnicia asta, mai fratilor! Te plictisesc de multe ori chiar niste bunatati, ca te saturi de ele".

Arsenie Papacioc

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. Fă-le un bine dușmanilor tăi, astfel te vei răzbna cel mai crâncen! Zic asta din proprie experiență!
    Știu că am scris asta și pe FB, dar sper că așa vor afla cât mai mulți oameni! :)

    RăspundețiȘtergere