duminică, 28 octombrie 2012

Un fost ateu, pe gandul.info: "Sfanta Treime exista, exista si Maica Domnului, exista si foarte multi sfinti, exista ingeri"

Într-un comentariu la articolul tendenţios de pe gandul.info - Drumul moaştelor. 24 de ore din „viaţa” unui pelerin pe Dealul Mitropoliei: "Toate la fel sunt, să ştiţi! Pentru boli, pentru noroc în viaţă, pentru ce vrei dumneata” -, un fost ateu ţine să-i raspundă unui individ necredincios care ia în râs credinţa românilor în sfintele moaşte. Fostul ateu, Laurenţiu Constantinescu, îi transmite necredinciosului Alin Dobrea să cumpere măcar unul din cele 4 volume din seria "Marturii din Tara Fagarasului" - Arsenie Boca. Iată încă un caz "rezolvat" de sfântul Arsenie Boca, chemat la Domnul în 28 noiembrie 1989.
Alin Dobrea
As vrea sa fiu sarcastic si nu pot.Privesc pozele si as vrea sa cred ca nu sunt adevarate!Asa de rau a ajuns tara mea,in doar 10 ani de absenta?Nu mai exista nici un fel de speranta,pentru romanul de rand?Pentru orice problema indiferent de natura ei,omul se duce sa vada trei oase,inchise intro caseta de sticla si gata, totul se rezolva!Puteri curative,idei de afaceri ,noroc in casnicie,femei sterile,ipotenta masculina,s.a.m.d totul se rezolva sarutind geamul slinos si plin de germeni microbieni,ai unei asa zis racle sfinte!Mentalitate retrograda,asemanatoare anilor1600,sau lipsa oricarei sperante de viitor?Incultura sau deznadejde ajunsa la extrem?Sau toate la un loc?
Intrebari pe care orice persoana de bun simt si le pune , citind acest articol.Din pacate aceste intrebari nu si leau pus niciodata,vinovatii acestei stari de lucruri,si anume politicienii de carpa ai Romaniei!!Imbuibatii de peste noapte ai unei tari ce zi de zi ,se afunda mai mult in saracie,si implicit ia ignoranta.Romani,daca tot credeti in minunile moastelor sfinte,rugativa pentru disparitia clasei politice actuale,care via amarat PREZENTUL ,si va distrus VIITORUL!AMIN!!!!!!!!!
Laurentiu Constantinescu
Draga Alin, si eu am fost ateu si am crezut cu tarie in convingerile mele anti orice fel de Dumnezeu. Insa, la un moment dat, am realizat ca negam ceva ce nu cunosteam, ceva ce nici macar nu incercasem sa studiez. Asa ca am vrut sa aflu cate ceva din acest "subiect" care a fascinat mii de ani omenirea. Azi, din cele ce am citit, vazut si trait, pot sa iti spun ca Sfanta Treime exista, exista si Maica Domnului, exista si foarte multi sfinti, exista ingeri s.a.m.d.
Din pacate (ce ironie a expresiilor romanesti), faci aceeasi greseala pe care o faceam si eu mai demult: comentezi ceva ce nu ai aprofundat. Te rog, daca ai 8-9 lei disponibili si vrei sa deschizi o ferestra spre acest spatiu, mergi in Piata Unirii la Libraria Sophia si cumpara macar unul din cele 4 volume din seria "Marturii din Tara Fagarasului". Citeste si trage singur concluziile.
PS Daca nu esti in tara trimite-mi date de contact pe "contact@sufletpelerin.ro" si ti-o trimit eu. Doamne-ajuta!

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu