vineri, 30 august 2013

Părintele Arsenie Boca despre sine: "Un putegrai şi o cioată!"

Părintele Sebastian mi-a spus multe, că l-a avut mult la inimă pe Părintele Arsenie Boca. A zis că odată l-a întrebat Părintele: "Mă moţule, ai avut vreodată gânduri înalte cum au avut şi ceilalţi de pe aici, de pe prin mănăstire, despre mine?" (la un moment dat au ajuns acolo în mănăstire să creadă că Părintele Arsenie e Domnul Hristos care a venit pe pământ).

El a zis că a avut. Iar Părintele a zis: "Canon îţi dau să nu te împărtăşeşti două săptămâni. Nu confundaţi, mă, Stăpânul cu cioata, mă! Stăpânul rămâne Stăpân şi cioata-i cioată, mă! Uitaţi-vă la mine, mă, un putegrai şi o cioată!".

Fragment dintr-un interviu cu Părintele Ghelasie Ţepeş, stareţul Mănăstirii Sf. Mc. Dimitrie Izvorâtorul de Mir, Sighişoara

Interviu realizat de Ioan Cişmileanu, iulie 2008, apărut în cartea Părintele Arsenie Boca - un om mai presus de oameni (mărturii, vol. 4)

Introdu e-mailul pentru abonare:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu