vineri, 9 decembrie 2016

Asaltul smintitorilor ong-isti: Lectii de educatie sexuala in scolile din Romania

Părinții ne scriu:

„În liceul copiilor mei, top 3, lecțiile de educație sexuală sunt ținute de tineri ai unui ong LGBT. La 14 ani jumătate, fiica mea a fost instruită de un gay, în clasa, la un loc cu băieții despre:
- sex oral cu prezervativ
- lubrifierea anusului pentru a evita rănirea,
- cum să pună prezervativul partenerului - demo practic pe vibrator.

Copii de 14-15 ani. Totul în locul orelor de curs, în prezența diriginților, obligați la aceasta de conducere!!!”

Dragi părinți vă rugăm să ne scrieți legat de asemenea derapaje pe mesageria facebook sau pe mail contact@coalitiapentrufamilie.ro . Este un abuz, în primul rând pentru un asemenea opțional ar trebui consultați părinții!


Nota mea - Dar sa nu uitam: "Iar cine va sminti pe unul dintre acestia mici care cred in Mine, mai bine i-ar fi lui sa i se atarne de gat o piatra de moara si sa fie afundat in adancul marii... Vedeti sa nu dispretuiti pe vreunul din acestia mici, ca zic voua ca ingerii lor, in ceruri, pururi vad fata Tatalui Meu, Care este in ceruri." (Matei 18,1-6,10)

Introdu e-mailul pentru abonare:

Un comentariu:

  1. Sa ma iertati dar eu nu inteleg aceasta atitudine. In loc sa fac ceva ca vin niste smintiti si imi corup copilul sa caut cai legale sa il apar sau mai putin legale ca e firesc sa te infurii stau si ma plang pe bloguri... Pai de asta fratilor e vai tara asta ca noi stam si ne minunam in loc sa dam cu barda....

    RăspundețiȘtergere